wonderful

Min dag har spenderast med underbart folk vid namn, amanda, jessica, dennis, emil, filip, jesper och grenholm. Ett tag var vi med albin och william också, kan ju säga att jag badade nog lite för mycket... för min näsa är så täpt att jag inte ens kan andas med den.. (A) Laddade nyss om tre bilder som blev dom bästa, men tydligen hade endast två kommit "fram" så ni får nöja er med dom här fina bilderna:]

Haha ah, tog faktikst några till bilder, men det vart bara tre som blev bra, och den sista kommerinte upp. :s
Men den kan jag lägga ut senare! pussar. :)

Kommentarer
Postat av: GoddenG

gulli bild....

2010-07-07 @ 00:01:08
Postat av: pernilla

sv; haha bilden och du är gulliga. :)

2010-07-07 @ 00:17:36
URL: http://enpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0